Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
 
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na poniższy adres. 


3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:
GARDEROBIANKA
Morawskiego 2E
60-239 Poznań

Zwrot/wymiana towaru
Zwrotom i wymianom podlega wyłącznie towar nowy oraz nieprzeceniony.
Odzież używana oraz odzież przeceniona nie podlega zwrotom i wymianom, chyba, że Strony wcześniej ustaliły taką możliwość.
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (w przypadku naszego sklepu zasada ta dotyczy tylko odzieży nowej, nieprzecenionej oraz zegarków i biżuterii).
 
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 
 
GARDEROBIANKA
Morawskiego 2E
60-239 Poznań
 
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
 
Klient ma obowiązek na własny koszt odesłać zakupiony towar, który ma podlegać wymianie lub zwrotowi.
 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl