Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
 
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na poniższy adres. 


3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:
skontaktuj się z nami e-mailowo, telefonicznie lub przez Facebooka i wskażemy Tobie adres wysyłki

Zwrot/wymiana towaru
Zwrotom i wymianom podlegają wszystkie zakupione towary.
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
 
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 
 
skontaktuj się z nami e-mailowo, telefonicznie lub przez Facebooka i wskażemy Tobie adres wysyłki
 
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
 
Pamiętaj, żeby zwracany produkt posiadał nieoderwaną metkę z logo Garderobianka, był czysty i niezniszczony. W przeciwnym razie zwrot nie zostanie uznany.
 
Klient ma obowiązek na własny koszt odesłać zakupiony towar, który ma podlegać wymianie lub zwrotowi.
 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl